Tere Maailm!

Standard

Me armastame asju, mis on praktilised, ilusad, luksuslikud või lihtsalt nunnud. Mina olen selliseid asju kaasa toonud kaugetelt reisidelt, lähedalt ostukeskusest ning saanud omajagu ka kingituseks.

Hetkel mõlgub mul mõtteis nii öelda totaalne muutumine – see saab kehtima meie kodu, elukorralduse, ehk lausa pere koosseisu suhtes, ning seepärast on aeg lasta lahti sellest, mis vana ja omane ning asendada uue ja teistsugusega.

Olen kindel, et leiad minu poolt pakutava seast nii mõndagi põnevat endale või mõnele tuttavale, ära karda teha oma pakkumine, broneerimine või lihtsalt kohale tulla ja see asi oma koju ära viia🙂

Postitan järgemööda asju, mis on pärit mu käsitöönurgast, raamaturiiulist, kodukontorist, köögist, lastetoast (lapse lahkel koostööl muidugi), jõulukastist ja panipaikadest.

Teen kättesaadavaks tabeli, kus saad omale meeldiva kinni panna.

Iga postituse all on kommentaarid ja küsimused teretulnud!

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar

