Kirbuturg, mille staatus muutus

Standard

Teine täispäev Eestis on läbi.

Olen juba pikemat aega mõtisklenud selle üle, mis minust siis õieti saab. Paistab, et alalist Eesti elanikku mitte… Nüüd Taanis olles igatsesin muidugi koju ka – kuid just vaid oma füüsilisse koju, mitte niivõrd Eesti, kus olen tundnud paigalseisu juba liiga kaua.

Olen hull rändajahing, ning otsin pidevalt inspiratsiooni ja uusi tuuli. No pealegi armusin ühte väga kaugemaalasesse, mis tegi pildi Eestisse mittejäämise koha pealt veel selgemaks. Mitte, et ma nüüd kohe kaugele maale koliks, kuid selle tõenäosus kunagi tulevikus on ju ilmselge.

Seega, staatus kodu tühjendamisel ebavajalikust laieneb tühjendamisele KÕIGEST!

Pildil oleva kausiga seoses saan natuke lehvitada ägedate nõudega, mis suvises aias asjalikud on: emailist täpikruusid ning melamiinist värvilised kann-kauss-lusikad-tassid ja riisilusikas:

Laual täpilised emailkruusid: 4 tk ja ´a 3 eurot, kann 6 eurot/ kõik kokku 15 eurot. Pelargoonidki on pakkumisel – koos potiga 5 euri tk. Armastusega kokku muretsetud ja kasvatatud!

Melamiinist nõud, Taani kvaliteet, tassid 5 ja kann 20 euri, lusikad 1 ja riisilusikas 2 euri – tingi, et kõik korraga ja odavamalt endale saada! Taluvad nõudepesumasinat ja vedelikke kuni 90 kraadi.

Rohkem koduasju siin

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

2 responses »

  1. Mina sooviks isegi väga neid roosasid emailkruuse ja -kannu, olen ammu selliseid otsinud ja kui pelargoonid on punased, siis lähevad ka need kaubaks, ainult homme ma Tallinnasse küll ei satu, olen põhikohaga “maakas” ja linnas jälle alles esmaspäeval😦

Lisa kommentaar

