Kirbukas

Standard

Hullumaja, mulle hakkab see WordPressi blogimine kohe päris meeldima :)  Kirbuturg online, mis? Kusjuures praeguseks on mu vaevu nädalast lehte kuvatud kokku üle 4500 korra  :0

Täna oli huvitav päev, sai hunnik asju välja veetud ja sorteeritud, ning sisse tagasi sai mõni kilo vähem🙂

Kahju, et nii jahe ilm oli, seda hubasem oli muidugi  toas juttu ajada ja sooja teed juua, isegi vahvleid ja pizzat süüa.

Ma pean mõne päeva pärast mõneks ajaks Taani minema ja peale seda on mul vaid paar nädalat aega, et oma kodus kõik koomale tõmmata.

Seega, kellel on vähegi huvi MÖÖBLI ning TEHNIKA järele , siis pliis võtke ühendust ja mõtleme välja hinna, mis on taskukohane ja saate oma asjad ka ruttu kätte – kui oma asjad ostad ESMASPÄEVAL 7.mail, siis pakun nii, et iga teine ese (see odavam) on poole siin väljatoodud hinnaga!

Jätkuvalt saab siit vaadata omale väikseid asju ja näiteks esmasp- teisip külla tulla. Homme võtan aega, et uusi pilte juurde panna – mul on veel palju asju, mida sinul ei ole!

mu tel on 568 44 990 ja e-mail ver1001@gmail.com ja mu asukoha kaardi leiad siit

Veronika

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar

