Tik-tak – kuu lõpp läheneb! Homme kirbukas!

Standard

Kuna vihmaoht on suur, siis on homme plaanis majas sees seda tühjemaks teha – ootan külla Männiku tee 42!

Siin on igast hinnad väljas küll aga ega need ei pea lõplikud olema – ma lihtsalt pakun ju numbri välja, tule ja mõjuta seda endale kasulikumaks (no ja mulle kiiremaks-kraami vähemaks)!

Siin veebis võin vist küll kuu-kahega kõigega üks-null teha aga näost-näkku on ka huvitav ja mul pole nii palju aega kah – töö teises riigis ootab tegemist.

Ehk siis – rahakott kaenla alla ja tule turule homme, alates kl 12!

Igaks juhuks mu nr: 568 44 990

Tervitustega,

Veronika

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar

