Kirjutasin väikse KKK

Standard

Panin suurema osa oma maisest varast Eestis müüki. Oled teretulnud siin tuhnima ja midagi endale haarama!

Iga päev tuleb üles uusi asju ja lähevad maha need, mis on ära ostetud. Kõike korraga ei suuda lisada – ühes majapidamises on vidinaid palju, piltide tegemine, üles laadimine jms võtab aega, kuid mul on ju ka üks väike põrnikas pluss igapäevaselt käivad inimesed asju haaramas.

Ongi põnevam, kui pidevalt midagi uut vaadata on🙂

BRONEERIN hea meelega, kuid 24ks tunniks nüüdsest (v.a. kui kindel päev on kokku lepitud)  – ärasõit läheneb ja ma proovin viimase hetke suurt asjadega rabelemist vältida.

SAADAN samuti meeleldi, kui vähegi pakitav asi on – mööbli transport korralda siiski ise. Pisiasjad ja süles postkontorisse/Smarti viidavad postitan, postikulu ootan ostjalt😉

Minu telefon: 568 44 990 – helista kindlasti, kui küsimusi tekib!

Või saada e-mail: ver1001@gmail.com

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar

