Standard

Kuu aega on mööda läinud lennates. Mis siis vahepeal toimunud on?

Peale Crystali külaskäiku sadas mulle sülle suurepärane tööpakkumine – kõik on lausa kümnesse: mu kliendiks on üks siinne lõngapood, see asub mu kodu lähedal, palganumber on väga mitmekohaline ja töö ise on põnev. Poeomanikuga on kommunikatsioon suurepärane ning palgale lisaks on mul võimalus saada nende kaupa kohe eriti hea hinna eest.

Kuna see töö on veebipõhine, siis võin sellega tegeleda ükskõik kus asudes, mis on ju suurepärane!

Nädalavahetused proovin hoida vabad, et lapsega Kopenhaageni rõõme nautida ja sõpraega kohtuda. Nii olemegi käinud ikka ja jälle Tivolis, samuti mänguplatsil Fælledparkenis (see on väga äge ja tasuta  koht) ning muidugi ka oma hoovi mänguplatsil.

Ise sain võimaluse oma date-iga peol käia, korteriomanik oli totsiga kodus ja nagu Murphy seadus ikka ütleb, magas tüdruk rahutult. Aga üle elasid nad selle öö😀

Ilmad on meil nii ja naa, selline krooniline 16-17 kraadi ja tuuline. Vahepeal on nats soojem, vahepeal kallab vihma. Ei ole nii ekstreemne, nagu Eestis see suvi on, kuid ega palju maha jää ka.

Lõpetasin ka ühe hea raamatu lugemise, see on Dale Carnegie “Lõpeta muretsemine, hakka elama!” Väga hea raamat, soovitan kõigile. Lihtne tekst ja palju põnevaid näiteid. Kõige rohkem meeldis mulle see, kuidas väsimust ära hoida (sest et väsimus on ju üks väga suur stressifaktor – väsinuna tunduvad mured mitmekordsed ja väljapääsu leidmine tundub võimatu), aga igal juhul on hea puhata enne, kui ära väsid. Istu ja puhka. Tee uinak. Joo tassike teed. Tee väike jalutuskäik pea värskendamiseks. Või tööta esimene pool päeva voodis, läpakas põlvedel🙂 Seda viimast saavad küll lubada minusugused veebinerdid ja firmaomanikud vist aga seegi hea!

Mõtlesin see nädal tulla Eestisse passe uuendama ja viisataotlusi sisse andma, kuid jääb vist esialgu ära – olen siiski kliimapõgenik ning vihma käest räästa alla ma nüüd ka ei tule. Aega veel on ka selle asjaga.

Uut on veel seda, et mu laps omandab järjest tugevamat kahtlast aktsenti. Ütleks, et soome keele sündroom on tal kõva.

Panen siia mõned pildid, fotokat ma eriti kaasas ei tassi aga telefon pildistab suurepäraselt. Pildid tulevad otse “masinast”, ehk isegi korrigeerimise kiirabi on tegemata, aga loodan, et ei häiri🙂 Mis tuletab meelde seda, et varsti Eestisse laekudes on tulemas põnevad workshopid blogi ehitamisest, turundusest ja fotode kiirabist blogide jaoks!

Kallidega,

Veronika ja AN

Galerii ühest päevast Tivolis, kust on näha, et koht on tegelikult suur ja eriline, arvestades, et see asub Kopenhaageni südalinnas, täpselt pearongijaama ja raekojaplatsi vahel. Tivolis käime tihti sellepärast, et seal müüakse churrosid – sellised hispaania vahvlipulgad, mis tulevad otse kuumast õlist ja neid saab siis kas shokolaad, moosi või karamelliga, või hoopis nii, nagu meie neid ostame – kuumad churrod jäätise ja shokolaadikastmega mmmmmmmmm…….🙂

This slideshow requires JavaScript.

Siin aga avastasin, et lapsel on küll fantaasiat:

…aga puuduvad mænguasjad😀 See viga sai parandatud:

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar

