Sooja päikese alla

Standard

Pärast kevad-suve Kopenhaagenis tulime “korraks” Eestisse käima ja läks nii, nagu ikka – spontaanselt jäin siia mõndasid asju ajama, planeerituna esimese lumeni, kuid venis siiski kauemaks.

Aga nüüd on asjad aetud ja võib jälle jalga lasta. Olen viimase poolaastaga end mitmes mõttes arendanud, õppinud juurde võimalusi mujal maailmas olles teha tööd, mis ming kinni ei hoia mingis kindlas kohas ning oma tegemisi ajaliselt sättida just nii, nagu mulle sobib. Näiteks viimasel ajal olen kuidagi öö-tööliseks hakanud😀

Minu käest küsitakse tihti, kust ma selle julguse võtan, et niimoodi laias maailmas liikuda? Ma ei tea, see tundub mu jaoks nagu tavaline elu…. Enesekindlast lisavad kindlasti mu keeleoskused, Hiina ma ei kipu, aga Lõuna-Ameerika ei oleks probleem…. Lisaks loomulikult fakt, et olen pea kogu oma täiskasvanud elu Skandinaaviamaades veetnud ja selle käigus ka üle terve maailma sõpru saanud ja mul on igas sadamas keegi tuttav ees.

Veel küsitakse, kuidas laps sellega hakkama saab. Seni kenasti – ta on mul tubli reisija, lennukites, ootesaalides jms on ta alati väga tubli ja rahulik, kui on kiire, siis kiirustab kaasa, kui palju aega käes, siis lõbustab end ja meid ümbritsevaid.

Küsitakse veel, et kuhu me nüüd siis läheme? Kuna läheme viimase hetke piletitega, et raha kokku hoida (nii 5-6 korda odavamalt, kui tavapiletid), siis saame kindla sihtkoha öelda alles siis, kui lennukile oleme astumas🙂 No eks ma ikka tean küll, kuhu läheme, aga aega on sellest rääkimisega, eksju?!

Hetkel on meie siht soojus, soodsam elu, elurõõmsam keskkond ja maailma avastamine.

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar

