FaceBookis ka, kuidas muidu!

Standard

Olen oma kodu tühjendamisega lõpusirgel! Ehk saan sel nädalal joone alla tõmmata.

Teen just FaceBookis ka lehte, et ikka nähtavam olla ning viimased asjad kiirelt maha müüa, leidke mind sealki: http://www.facebook.com/hoovimyyk

Kui sulle miski meeldib, hõika pildi all ka!

Tingida lasen samuti jätkuvalt, kuid oleme ikka enam-vähem mõistlikkuse piires, eks – olen jätkuvalt üksi oma lapsega ning keegi mu tegemistes abiks ei ole – uue elu jaoks on stardikapital hädavajalik…..

Samas proovin aidata ühte teist üksikema, kelle murele elasin kaasa Kodutunde saates – Riina, kes on üksi oma kuue lapsega – saadan talle oma käsitöönurgast terve rea vahendeid ja lõnga, mida üles ei ole pildistanud – ühine, kui sul on midagi anda! Uskuge mind, ma tean, mida tähendab olla oma muredega üksi, ning see ei ole kerge, see on väga, väga raske… ning seni on olnud vaid üks inimene, kes mulle abi on pakkunud – temagi elab kaugel maal. Abi saada on tõeline rõõm – juba teadmine, et su käekäik kellegi jaoks tähtis on. Nüüd näen ise võimalust olla abiks. Ole ka!

 

 

About pakkumine

Olen valikute ristteel, tulevik tundub põnev, selleks soovin omale tee vabastada. Aita minult üle võtta toredaid esemeid, mida olen aastate jooksul kaasa võtnud reisidelt, ostnud kodutunde loomiseks ning palju praktilist, mida mina enam ei vaja!

Lisa kommentaar